Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Korting op 420shop
    Toch maar is de stap naar zelfstandigheid gezet geen zin meer in opgefokte wiet waar mijn kop van knal.
    Hiermee ga ik van start,de spullekes
    Medium:grond.Lightmix met stekaarde voor de start bathmix voor de rest van de cyclus.
    Zaden:Barneys
    Kweektent:Homebox 1,2m x 1,2m x 2m
    Verlichting:Ball Evsa 300 - 660Watt adjust wing
    Afzuiging:Cannafilter 480 kuub buisventilator met fancontroler 420 kuub
    Twee clipventilatoren,1 grote,
    bevochtiger
    Aircooler
    2 hygrometers
    ph/ec meters
    plantenspuiten
    maatbekers
    vliegkaarten
    Rookmelder
    Brandblusser
    Voeding zie foto`s

Nog onderweg actieve inblaas,brandblusser extra en een cam.Nog te wensen digitale blumatset
    Denk dat ik zo wel veilig en op een leuke manier mijn hobby kan bedrijven.
    Op naar een geheel eigen stash.
    HIER WORDT NIET VERKOCHT!

12-05-2013 098.jpg12-05-2013 104.jpg12-05-2013 105.jpg12-05-2013 099.jpg12-05-2013 101.jpg

Morgen volgen foto`s van het jonge spul nu 12 dagen oud.
    Last edited by MWay; 25 May 2013, 16:56.

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Dat beloofd wat MWay, ik wip af en toe eens binnen

Comment

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Zet mn stoeltje er ook bij,
      mooie setup!
      <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
      <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Dankje Cookaap.Ik beloof dat ik heul hard mijn best gaat doen om de dames te plezieren.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Dank je Darkside en bedank voor de inspiratie samen met nog vele andere hier op JD.In korte tijd kunt je hier met wat studietijd al veel te weten te komen.Nu in praktijk brengen haha Samen met Cookaap eerste rij dus nog plaats genoeg net als in mijn tent

Comment

Aan de spullen zal het niet liggen als het fout gaat en ik zou de wing maar 1 gaatje terug zetten want je heb maar 3 standen op de wing geen 4.

Ik weet niet of die Sunmaster gaat smelten want ik heb ze nog nooit gebruikt, dus dat zal je zelf goed in de gaten moeten houden.

Ben erg benieuwd naar de kleintjes!

Comment

Dank je CannaRebel Snapt hemDag12groei 010.jpg,heb dit gelijk even veranderd en even wat pica`s gemaaktDag12groei 009.jpgKush met zusjeDag12groei 003.jpgPineappleDag12groei 004.jpgKushDag12groei 005.jpgAmnesia Lemon met zusjeDag12groei 006.jpgPineappleDag12groei 008.jpgGroepsfotoDag12groei 011.jpg.Tevens hebben ze gelijk een vita race douche gehad en krijgen ze sinds deze week powerroots.LV:50-80 temp:20,4-28,9 lamp hangt sinds vandaag iets hoger 50cm ipv 40cm ivm die 28,9 boven de plant.Tussen alle dames zit wel wat dagen verschil de eerste stond 12 dagen geleden is wel te zien welke.Lamp draait op 450Watt.Als er vragen zijn of tips komt er maar in

Comment

heb je een afvoer maken voor je plantjes..??

Comment

Je bedoeld die beluchtings/bewateringsbuis,deze loopt tot onder in de pot en dan rond en ligt boven op de kleikorrels met een laagje grond buis erop aarde er over zoals bij een net aangeplante boom.

Comment

Ziet er goed uit, mooie plantjes om te zien. En het licht ziet er ook netjes uit. Ik ben erg benieuwd naar die lamp van je, die sunmaster.

Maar je heb nu de kap op "wijd" staan en dan kan die wing +/- 30cm boven je plantejs hangen met spreader erin, als je de hoogte wil aanhouden die je nu heb dan zou ik de wing op standje "medium" zetten dus nog 1 gaatjes verder dan je nu zit. Dan heb je een betere licht opbrengst dan wat je nu heb.

Succes en zal regelmatig binnen springen.
                  Last edited by THC Dude; 26 May 2013, 15:43.

Comment

We zullen hem vanavond op +/- 30cm hangen.Bedankt

Comment

kijks aan ja gaat ze lekker verwennen zo te zien..
                      heb de chunk net in me potjes zitten ze ruikt in ieder geval anders dan de rest..!!
                      met de tijd ga ik die wel even roken..
                      suc 6 man deze ronde...

Comment

Heb de soortjes op smaakbeschrijving uitgekozen,zijn alle drie nieuwe soortjes voor mij.

Comment

Dag 14 groei:temp min 21,4 max 29,0 LV: min 60 max 82 De luchtvochtigheid heeft de temp goed doen stijgen ben nog een beetje aan het experimenteren met de bevochtiger vandaar.Gaan we wel uitkomen.Ze zijn niet veel gegroeid maar staan wel fier overend aangezien ze in een 25 liter staan zullen ze wel worteltjes maken.Maak morgen wel nieuwe pica`s

Comment

Groei dag 15 Clipfan losgesprongen hier bij is de pine apple aan het blad iets beschadigd mist een vinger.
                            Tevens is het even goed warm geweest 31graden LV 86 heb de lamp daarom weer snel op 45 cm gehangen.
                            Met de lamp uit was het 22,3 graden LV 53.
                            Vandaag ook is goed water gegeven met power roots want ze stonden aardig droog.
                            Dat was hem voor vandaag nu de pica`s
                            PineApplegroeidag15 006.jpgVanilaKushgroeidag15 007.jpggroeidag15 009.jpggroeidag15 009.jpgAmnesiaLemongroeidag15 010.jpggroeidag15 011.jpgKleine Pinegroeidag15 005.jpggroeidag15 003.jpg

Gegroet allen vrijdag nieuwe update

Comment

@CanaRebel hier heb je de technische info over de sunmaster http://sunmastereurope.com/pdfs/en/33912.pdf

Comment

Bezig...
                              X